ČESTA PITANJA

Ovdje možete naći odgovore na pitanja koja često postavljaju naši korisnici.

Na stranici proizvoda se ne vidi cijena?
Da biste vidjeli cijenu proizvoda morate se obavezno registrirati. Kada se registrirate na mail će Vam iz sustava biti poslana lozinka kojom izvršavate prijavu. Lozinka se šalje nakon što zahtjev bude s naše strane pregledan i odobren kao ispravan. Nakon prijave moći ćete vidjeti cijene proizvoda s uračunatim rabatom na svakoj stranici proizvoda ovisno o kategoriji kupaca kojoj pripadate.

Moram li se registrirati?
Za kupnju na našoj stranici obavezno se morate registrirati. Registracijom ćete moći pregledavati cijene proizvoda s uračunatim vašim rabatom, olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama, vodeći računa s naše strane o GDPR zaštiti osobnih podataka.

Tko se sve može registrirati? 
Da biste se uspješno registrirali na web shop Sanitaria Dental, morate biti doktor dentalne medicine ili dentalni tehničar s važećom dozvolom za rad. Da bi registracija bila uspješna i da bi se korisnički račun odobrio svaki zahtjev za registraciju se provjerava. Podnošenje registracijskog zahtjeva od strane nestručne osobe neće biti odobreno. Registrirajte se!

 Gubim li registracijom na web shopu vezu s mojim prodajnim predstavnikom? 
Naprotiv, vaš prodajni predstavnik i dalje vodi vas kao kupca i brine se o vašim narudžbama i potrebama. Svaku vašu narudžbu prodajni predstavnik zaprima i vrši kontrolu. Naručivanjem putem web shopa cijeli postupak naručivanja se ubrzava, a vi robu možete naručivati kad god to vama odgovara, 24 sata / 7 dana u tjednu. 

Kako napraviti narudžbu na web shopu? 
Narudžba se izvršava dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda. Kada ste u košaricu dodali željene proizvode, kliknite na ikonu košarice u gornjem desnom dijelu stranice u kojoj se nalaze artikli koje ste odabrali. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 4 koraka zaključujete kupnju. Kako biste mogli izvršiti narudžbu obavezno se prije morate registrirati. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo da pročitate naše uvjete korištenja.

Zaboravljena lozinka - što učiniti? 
Na naslovnici u gornjem desnom uglu kliknite mišem na link za prijavu  tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici ili nas kontaktirajte na mail dental@sanitaria.hr i mi ćemo za Vas kreirati novu lozinku te vam istu poslati u najkraćem mogućem roku.

Kako funkcionira kategorija kupaca? 
Kupac se ovisno o potrošnji svrstava u određenu kategoriju kupaca. Svakom se kupcu, ovisno o kojoj kategoriji kupac pripada, na stranici proizvoda uz redovnu cijenu prikazuju i cijene s uračunatim popustom za tu kategoriju. Što više kupuješ, više popusta ostvaruješ!

Što je Moja lista? 
Alat koji omogućava kupcu brz i jednostavan odabir artikala koje često naručuje. Svaki proizvod moguće je dodati u Moju listu jednostavnim klikom na gumb “Dodaj u moju listu” koja se nalazi na stranici proizvoda. Kada je lista jednom kreirana, odabire se količina i artikle iz liste samo dodajete u košaricu. Tako se ubrzava proces naručivanja i štedi dragocjeno vrijeme.

Što su dodatni popusti? 
Odnose se na svaku kupnju a ostvaruju se jedino i samo kupnjom putem web shopaDodatni popust ovisi o vrijednosti narudžbe i broju artikala koji su dodani u košaricu. Dodatni popusti se ne obračunavaju na proizvode koji su već na akciji, ali proizvodi na akciji svojom cijenom i količinom ulaze u zbroj za obračun dodatnog popusta na ostale artikle u košarici.

Što su akcijski popusti? 
Akcijski popusti su posebni popusti i odnose se na posebne artikle, grupe artikala, kategoriju kupaca, proizvođače i vremenski su ograničeni.

Što su količinski popusti? 
Popusti koji se odnose na količinu proizvoda. Koliko istog proizvoda kupiš, veći popust ostvaruješ. Ovakvi popusti jasno su označeni na artiklu.

Kako je moguće platiti? 
Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanski uz mogućnost odgode plaćanja do 30 dana. Po primitku narudžbe će vam na adresu koja je navedena u registraciji biti poslana roba a uz robu račun po kojem izvršite plaćanje.

U kojem roku se vrši isporuka? 
Isporuka robe vrši se u roku od 24 sata.

Gdje isporučujete robu? 
Isporuku vršimo samo na području Republike Hrvatske.

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 8 dana od primitka robe izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.

Kako izvršiti povrat? 
Za povrat je potrebno vratiti ne-korišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu: Sanitaria dental d.o.o. Korčulanska 4-6, 10000 Zagreb. Molimo vas da prije izvršenja povrata obavezno obavijestite svog prodajnog predstavnika koji je narudžbu zaprimio i izradio račun ili na e-mail dental@sanitaria.hr navodeći broj narudžbe i računa na koju se povrat odnosi. Troškove povrata robe snosi klijent.

Uvijeti dostave? 
Redovnu dostavu narudžbi vršimo u suradnji s kurirskom službom. Mogući su ustupci s još bržim načinom dostave u iznimnim situacijama u dogovoru s prodajnim predstavnikom Sanitaria Dental d.o.o. Za narudžbe vrijednosti manje od 300,00 HRK (VPC) naplaćujemo troškove poštarine u iznosu od 31,25 HRK. Narudžbe vrijednosti više od 300,00 HRK (VPC) dostavljamo besplatno.

vrh stranice